ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ

Convert Group: Με ρυθμό ανάπτυξης 27% «τρέχει» η αγορά των ηλεκτρονικών φαρμακείων

Όσον αφορά το μέσο αγοραστικό «καλάθι» στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,1 ευρώ με το ΦΠΑ από 42,4 ευρώ που ήταν στο τρίτο τρίμηνο του 2020

Αύξηση 27% παρουσίασαν οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών το τρίτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group.

Αντίστοιχα, στο εννεάμηνο του 2021 καταγράφεται αύξηση στις πωλήσεις κατά 31%.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +37% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +31% σε βρεφικά και παιδικά είδη, +23% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και +20% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία).

Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.

Όσον αφορά το μέσο αγοραστικό «καλάθι» στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,1 ευρώ με το ΦΠΑ από 42,4 ευρώ που ήταν στο τρίτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε σταθερά στα 4,6 τεμάχια από τα 4,3 την ίδια περίοδο του 2020, με τα 2 από αυτά να αποτελούν προϊόντα Περιποίησης και Προσωπικής Φροντίδας. Ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, αυξήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2021 φτάνοντας το 3,6% συγκριτικά με το 3,3% που βρισκόταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Στα marketing κανάλια που επηρέασαν τις συναλλαγές, τα ευρήματα έδειξαν πως οι διαφημίσεις Google ήταν και πάλι το κανάλι με τη μεγαλύτερη επιρροή καθώς έφερε το 38% του συνόλου των παραγγελιών. Ακολουθούν οι μηχανές σύγκρισης τιμών με 20%, τα οργανικά αποτελέσματα με 14% και οι direct επισκέψεις με 9%.

Η προτίμηση των καταναλωτών στην πραγματοποίηση των παραγγελιών τους από mobile & tablet συνεχίζεται και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, καθώς κυριαρχούν με ένα ποσοστό 61% έναντι των desktop & laptop συσκευών από τα οποία πραγματοποιείται το 39% των παραγγελιών. Επίσης η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την πραγματοποίηση των παραγγελιών, ενώ προτιμώνται κυρίως οι μεσημεριανές ώρες (12:00-13:00).

Newsroom

Recent Posts

Παγκόσμια ανησυχία: «Θα περάσουμε κι άλλη πανδημία κατά τη διάρκεια της ζωής μας»

Ο κόσμος έχει ήδη λάβει προειδοποιήσεις για μία νέα πανδημία, η οποία θα έρθει «στη…

1 μήνα ago

Ιλαρά: Ανησυχία από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας – Φόβοι για μαζική εξάπλωση

Ραγδαία αύξηση κατέγραψαν τα κρούσματα ιλαράς στην Ευρώπη μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου του 2023 σύμφωνα…

3 μήνες ago

Κορονοϊός – Γρίπη – RSV: Έκρηξη εισαγωγών στα νοσοκομεία, 61 θάνατοι – Ήρθε και στην Ελλάδα η υπο-παραλλαγή JN1

Σημαντική αύξηση καταγράφουν τα κρούσματα των ιογενών λοιμώξεων του αναπνευστικού συστήματος (SARS-CoV-2, ιοί γρίπης και…

4 μήνες ago

ΕΟΔΥ: Ξεκίνησε το επιδημικό κύμα της γρίπης – Αύξηση και στις εισαγωγές λόγω κορονοϊού

Αυξητική τάση παρουσιάζουν οι γριπώδεις συνδρομές ανεξαρτήτως παθογόνου, ιδίως στις ηλικίες 15-64 ετών, σύμφωνα με…

5 μήνες ago

«Το κοξάκι σχετίζεται με μυοκαρδίτιδες και αυτό είναι που μας φοβίζει» – Διευκρινίσεις για τον ιό από τον Μαγιορκίνη

Για τα ολοένα και αυξανόμενα κρούσματα πνευμονίας στα παιδιά στην Κίνα, αλλά και τον ιό…

5 μήνες ago

ΠΟΥ: Ο κορονοϊός εξακολουθεί να αποτελεί απειλή

Ο κορονοϊός εξακολουθεί να συνιστά «απειλή» για όλο τον κόσμο, προειδοποίησε σήμερα ο Παγκόσμιος Οργανισμός…

5 μήνες ago

This website uses cookies.